Przejdź do treści strony

„Wdrożenie e-usług w Gminie Olsztynek”

W dniu 31 grudnia 2018 roku Gmina Olsztynek zakończyła realizację projektu pn. „Wdrożenie e-usług w Gminie Olsztynek”.

Celem projektu było podniesienie poziomu zaawansowania istniejących e-usług oraz wdrożenie nowych w Gminie Olsztynek po roku 2018.

W ramach realizacji projektu Gmina Olsztynek zakupiła dodatkowy sprzęt komputerowy oraz specjalistyczny sprzęt informatyczny wraz z niezbędnym oprogramowaniem. Wdrożono szereg usług i funkcjonalności oraz przeprowadzono cykl szkoleń  dla pracowników Urzędu Miejskiego bezpośrednio związanych z obsługą systemów.

Realizacja projektu przyczyniła się nie tylko do podniesienia poziomu kompetencji kadry urzędniczej, ale również do wprowadzenia innowacyjnego kanału komunikacji pomiędzy Urzędem a klientem. Informacje o wszelkich dodatkowych funkcjonalnościach (m.in. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Olsztynku) oraz udogodnieniach dla klientów Urzędu Miejskiego (System Informacji Przestrzennej) zostały zamieszczone na nowopowstałej stronie internetowej Gminy Olsztynek.

Zachęcamy mieszkańców Gminy Olsztynek oraz klientów zewnętrznych, nie tylko do odwiedzania naszej nowej strony internetowej (www.olsztynek.pl), ale przede wszystkim do korzystania z dodatkowych funkcji i możliwości jakie niosą za sobą wdrożone e-usługi.

 

Projekt został zrealizowany przy wsparciu środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej 3 – „Cyfrowy Region”, Działania 03.01.00- „Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych”.

 

Całkowita wartość projektu: 592 916,01 zł.

Wydatki kwalifikowalne projektu: 538 196,61 zł.

Kwota dofinansowania: 457 467,12 zł (stanowiąca 85% kwoty wydatków kwalifikowalnych).