Przejdź do treści strony

Informacja - wraca bezpośrednia obsługa interesantów w Urzędzie Miejskim w Olsztynku

Informujemy, że Urząd Miejski w Olsztynku od 14 czerwca 2021 r. powraca do bezpośredniej obsługi interesanta.
Polecaną formą obsługi nadal pozostaje kontakt telefoniczny  tel. 89 519 54 50, e-mailowy ratusz@olsztynek.pl bądź też z wykorzystaniem platformy ePUAP.

Dla zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i interesantów Urzędu osobiste wizyty będą mogły odbywać się wyłącznie z zachowaniem obowiązujących w dniu wizyty wymogów sanitarnych.   

Interesanci zobowiązani są do przestrzegania niezbędnych zasad bezpieczeństwa tj.:
1) zachowania odpowiednich, bezpiecznych odległości
2) zdezynfekowania rąk po wejściu do budynku
3) zakrywania ust i nosa
4) dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa, niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi (z wyłączeniem osób realizujących zadania w zakresie obsługi interesantów na terenie budynku)

Godziny pracy Urzędu  Miejskiego w Olsztynku
poniedziałek 8:00 - 16:00
wtorek – piątek 7:00 - 15:00


W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie Państwa oraz pracowników urzędu prosimy o bezwzględne stosowanie się do reżimu sanitarnego.