Zgodnie z Uchwałą nr XXXVIII–353/2022 Rady Miejskiej z 11 stycznia 2022 roku, dotyczącą obsługi „dodatku osłonowego” informujemy,
że od 3 lutego 2022 roku wnioski te będą przyjmowane w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Olsztynku.
Przypominamy
Aby otrzymać dodatek osłonowy złóż wniosek do 31 października 2022 roku.
- Jeśli wniosek złożony został po 31 stycznia 2022 r. – dodatek wypłacony będzie jednorazowo niezwłocznie po przyznaniu tego dodatku. Terminem końcowym wypłaty dodatku osłonowego jest 2 grudnia 2022 r.
Wnioski złożone po 31 października 2022 r. nie będą rozpatrywane.
Wniosek o wypłatę dodatku osłonowego należy złożyć w gminie właściwej ze względu na miejsce zamieszkania osoby składającej wniosek.
Wymagane dokumenty można dostarczyć osobiście do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynku przy ulicy Niepodległości 19. Osoby dysponujące kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym mogą składać wnioski przez internet, np. za pomocą platformy ePUAP.
Wniosek o wypłatę dodatku osłonowego można pobrać z załącznika lub znajduje się pod linkiem: podzakładce do pobrania. Instrukcja jak wypełnić wniosek o wypłatę dodatku osłonowego znajduje się pod linkiem: podzakładce do pobrania.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej: Dodatek osłonowy - Ministerstwo Klimatu i Środowiska - Portal Gov.pl (www.gov.pl)