Urząd Miejski w Olsztynku informuje, że od 4 lutego br. pracownicy Urzędu Miejskiego rozpoczną doręczanie decyzji podatkowych w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości na 2025 rok.
Doręczanie będzie odbywać się:
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 19.00,
- w soboty w godzinach od 9.00 do 19.00,
- w niedzielę w godzinach od 9.00 do 19.00.
Podatek od nieruchomości należy uiścić na wcześniej przypisany indywidualny numer konta, wskazany w decyzji podatkowej w Oddziale Banku Spółdzielczego w Olsztynku lub za pośrednictwem bankowości elektronicznej.
Osoby odbierające przesyłki proszone są o składanie czytelnych podpisów na potwierdzeniu odbioru.
Zgodnie z przepisami Ordynacji podatkowej Urzędnik może zostawić przesyłkę u sąsiada, jeśli ten zobowiązał się do przekazania jej adresatowi.
Dostarczanie decyzji podatkowych potrwa do 25 lutego br. włącznie. Po tym terminie decyzje, które z różnych powodów nie zostały doręczone adresatom, zostaną przesłane listem poleconym.
Przypominamy, że pierwszą ratę podatku należy opłacić do 15 marca 2025 r. zgodnie z przepisami ustawy o podatkach i opłatach lokalnych.